Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2017

One Month, One Palette | Viseart - Theory Palette - Cashmere

Τον τελευταίο μήνα δοκίμασα την παλέτα της εταιρείας Viseart, από τη σειρά Theory Palette, στην εκδοχή/απόχρωση Cashmere.


Η παλέτα αυτή είναι αρκετά μικρή (κλειστή χωράει στην παλάμη του χεριού μου). Δεν έχει καθρέφτη, αλλά η συσκευασία φαίνεται αρκετά ανθεκτική (από σκληρό χαρτόνι). Οι σκιές είναι μαγνητικές και μπορούν να βγουν εύκολα χάρη στις μικρές εγκοπές στο πλάι.

H Cashmere έχει έξι αποχρώσεις, τρεις ματ και τρεις με shimmer (λάμψη). Όλες οι σκιές έχουν εξαιρετική χρωματική απόδοση στα βλέφαρα και ανακατεύονται πανεύκολα χωρίς όμως να χάνουν την έντασή τους σε σημείο που να φαίνονται σαν ένα λασπωμένο χρώμα. Με εντυπωσίασε η μοναδική υφή τους και το γεγονός ότι δεν θρυμματίζονται όταν τις απλώνω με το πινέλο. Από συνήθεια, πάντα τινάζω λίγο το πινέλο μου ώστε να φύγει το περιττό προϊόν και να μην καταλήξει στο πρόσωπό μου. Πρώτη φορά βλέπω τόσο ελάχιστο -έως καθόλου- fall out...

Η διάρκειά τους είναι πολύ καλή εφόσον έχω χρησιμοποιήσει πριν primer. Αυτό όμως ισχύει για όλες τις σκιές, γιατί έχω λιπαρά βλέφαρα και αν δεν βάλω primer, δεν έχω ελπίδα.

Είμαι πολύ ικανοποιημένη από την ποιότητα των σκιών, αλλά και από τις αποχρώσεις, οι οποίες για μένα είναι ιδανικές για πρωινό ή και βραδινό μακιγιάζ. Μου αρέσουν όλα τα χρώματα πολύ! Είναι μια παλέτα ιδανική για ταξίδια ή για να τη συνδυάσετε με άλλες παλέτες, πιο "χρωματιστές".

Είναι από τις καλύτερες σκιές που έχω χρησιμοποιήσει ως τώρα. Πιστεύω ωστόσο, ότι χρωματικά μπορείτε να βρείτε dupes για όλες τις αποχρώσεις αυτής της παλέτας, σε πιο οικονομικές εκδοχές. Δε θεωρώ ότι είναι μοναδική ως προς τα χρώματα που περιέχει. Η ποιότητά της και οι εύκολοι συνδυασμοί που προσφέρει, την κάνουν απολύτως απολαυστική στη χρήση της.

Ποσότητα: 12g (2g η σκιά)
Τιμή: 30.00£/35.21€ (λιγότερο από 6 ευρώ η σκιά)
Βαθμός: 9/10 (ε το ήθελε το καθρεφτάκι της)

Η επόμενη παλέτα θα είναι η Modern Renaissance παλέτα από την Anastasia Beverly Hills.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου