Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017

Flashback Favourites | Μάρτιος 2016

Αναδρομή στα Αγαπημένα Μαρτίου 2016...

Lierac - Hydra-Chrono+ Refreshing Mattifying Fluid
Δεν μπορώ να βρω πια αυτή την κρέμα online, ούτε στο site της Lierac, ούτε αλλού. Υποθέτω, έχει σταματήσει να κυκλοφορεί. Από ένα σημείο και μετά, με ενοχλούσε αρκετά το έντονο άρωμά της και την χάρισα σε μία φίλη μου.

Έχω ακόμη το ίδιο μπουκαλάκι και εξακολουθεί να μου αρέσει πολύ! Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι η ταχύτητα με την οποία στεγνώνει εντελώς στα νύχια! Δεν έχω βρει κάτι καλύτερο ακόμη.

Τέλειωσα το deluxe size που είχα και δεν το πήρα ξανά. Δεν πιστεύω ότι μου είναι απαραίτητο. Φροντίζω να ενυδατώνω καλά το δέρμα μου πριν βαφτώ και χρησιμοποιώ ένα κρεμώδες primer πριν το foundation, για να έχει μεγαλύτερη διάρκεια το μακιγιάζ μου.

Την χάρισα σε φίλη μου πριν πολύ καιρό, γιατί από ένα σημείο και μετά δε μου πρόσφερε την ενυδάτωση που ήθελα. Επίσης, άλλαξα νομίζω concealer και δεν ταίριαζε με το καινούριο, οπότε άλλαξα κρέμα ματιών. Είναι από τις περιπτώσεις, που ενώ στην αρχή είχα ενθουσιαστεί, στην πορεία άλλαξα γνώμη.

Το συγκεκριμένο κραγιόν δεν κυκλοφορεί πια. Ήταν μέρος της Χριστουγεννιάτικης συλλογής του 2015. Το έχω ακόμη, αλλά δεν το φοράω πολύ συχνά πια...


2 σχόλια: