Παρασκευή 17 Μαρτίου 2017

One Month, One Palette | Anastasia Beverly Hills - Modern Renaissance

Δοκίμασα επιτέλους, την περίφημη παλέτα με σκιές, Modern Renaissance, της εταιρείας Anastasia Beverly Hills. Ομολογώ ότι ο λόγος για τον οποίο την πήρα ήταν ο μεγάλος ντόρος και οι πάρα πολλές καλές κριτικές που πήρε στην beauty κοινότητα. Έχω ήδη αρκετές σκιές, σε ουδέτερους τόνους, στη συλλογή μου και οι πιο κόκκινες, φούξια αποχρώσεις δεν με τράβηξαν όταν πρωτοείδα την παλέτα στο ίντερνετ. Τα σχόλια, όμως, για την εξαιρετική, μοναδική ποιότητα των σκιών με έπεισαν να την αγοράσω. Είμαι άνθρωπος περίεργος, τι να κάνω; Αν θέλω να είμαι ειλικρινής με τον εαυτό μου, δεν την χρειαζόμουν την 20η παλέτα με σκιές...

Η συγκεκριμένη παλέτα έχει 14 σκιές, εκ των οποίων οι 11 είναι ματ και οι 3 μεταλλικές, κάτι που μου αρέσει πάρα πολύ. Επιπλέον, περιέχει δύο πινέλα (στην ουσία είναι ένα με δύο πλευρές). Αυτού του είδους τα πινέλα είναι βολικά σε ταξίδια (αυτά που δεν κάνω γιατί αγοράζω παλέτες...) και όχι τόσο στην καθημερινότητά μου αλλά οκ, δεν είναι κακό το συγκεκριμένο. Η συσκευασία είναι βελούδινη (όχι βελουτέ που πήγα να γράψω, δεν είναι σούπα) εξωτερικά και είναι σε ένα πολύ όμορφο ροζ χρωματάκι. Μου αρέσει πολύ που έχει και καθρέφτη εσωτερικά, να μπορούμε να βάψουμε το μάτι και οι μύωπες άνθρωποι, με στυλ. Δεν πωλείται στην Ελλάδα, αλλά μπορείτε να την παραγγείλετε από κάποιο online e-shop του εξωτερικού (τώρα που ξεφύγαμε και από τα κάπιταλ κοντρολς, βουρ για καλλυντικά). Εγώ την προμηθεύτηκα από το Beautylish, αλλά υπάρχει επίσης στο Beautybay και στο Cult Beauty

Η χρωματική απόδοση των σκιών είναι πιθανότατα η καλύτερη που έχω συναντήσει ποτέ, ίσως μαζί με τις σκιές από Viseart. Γράφουν εξαιρετικά στα βλέφαρα και ανακατεύονται πολύ εύκολα μεταξύ τους, χωρίς όμως να χάνεται το χρώμα ή να καταλήγουμε σε έναν λασπωμένο αχταρμά. Για να έχουν διάρκεια οι σκιές, αυτές και όλες, βάζω πάντα primer από κάτω, γιατί έχω λιπαρά βλέφαρα που ζουν για να "τρώνε" τις σκιές. Στο τέλος της μέρας βέβαια, κακά τα ψέμματα, η ένταση δεν είναι στο μάξιμουμ, αλλά είμαι ικανοποιημένη από τη διάρκειά τους (με primer. ΠΑΝΤΑ!).

Ως αρνητικό, πρέπει να αναφέρω ότι με το που ακουμπήσω το πινέλο μου σε μια σκιά τρίβεται εύκολα, αμέσως και αν δεν τινάξω το πινέλο μου π ά ρ α πολύ καλά ή δεν το περάσω ελαφρά σε ένα χαρτομάντηλο, να φύγει η περιττή ποσότητα, θα οδηγηθώ στην καταστροφή του fall out, όπου το χρώμα πέφτει παντού και τα πάντα μοιάζουν μάταια. Είναι κάτι όμως που είμαι διατεθειμένη να προσέξω και να προσπεράσω σε αυτή την περίπτωση. Επίσης, δεν μπορώ να πω ότι οι δυο κοκκινωπές αποχρώσεις (love letter και venetian red) είναι οι αγαπημένες μου (επίσης, μοιάζουν αρκετά, μία από τις δύο αρκούσε) και σίγουρα μπορούσα να ζήσω χωρίς αυτές. Ωστόσο, όταν έχω χρόνο και μερακλώνομαι, μπορώ να τις χρησιμοποιήσω (θα βρείτε άπειρα tutorials στο youtube) και να μην είμαι λες και έφαγα μπουνιά. Τέλος, αν πάσχετε κι εσείς από τον ψυχαναγκασμό των καθαρών καλλυντικών, πρέπει να προσέξετε έξτρα με αυτή την παλέτα, γιατί αν λερωθεί το εξωτερικό της... δεν καθαρίζει.-

Είναι must-have; Είναι Η Παλέτα; Είναι έρωτας; Πρέπει να την αποκτήσετε ακόμη κι αν πρέπει να φάτε ρύζι για έναν μήνα; Ρητορικά τα ερωτήματα... Ναι, είναι καλή παλέτα. Έχει ωραίες αποχρώσεις για πιο φυσικά μακιγιάζ, για πιο έντονα, για πρωί, για μεσημέρι, για απόγευμα, για βράδυ. Τα χρώματα συνδυάζονται ωραία μεταξύ τους, ανακατεύονται όμορφα, έχουν εξαιρετική απόδοση όλες οι σκιές ανεξαιρέτως. Το θέμα είναι πόσες τέτοιες παλέτες χρειαζόμαστε στη συλλογή μας; Πότε όντως έχουμε ανάγκη μια νέα παλέτα, πότε όντως είναι δικιά μας επιθυμία να την αποκτήσουμε και πότε νιώθουμε ότι πρέπει να την έχουμε γιατί ΟΛΟΙ την έχουν και ΟΛΟΙ την βρίσκουν ΤΕΛΕΙΑ; 

*cruelty free*

Ποσότητα: 0.7g/σκιά
Τιμή: 47.50€
Βαθμός: 9/10



Εξαιρετική παρουσίαση με swatches και dupes μπορείτε να βρείτε από την Christine στο site της Temptalia.

2 σχόλια:

  1. Θα ήθελα κι εγώ να την αποκτήσω αυτή την παλέττα (ίσως και να την αγοράσω στο μέλλον), αλά σκέφτομαι πως έχω ήδη ΠΑΡΑ πολλές παλέττες, και δε χρειάζομαι ακόμα μία. Ευχαριστούμε για το όμορφο #review ♡ xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Λίλα μου! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε! Αν έχεις πολλές παλέτες σίγουρα θα έχεις και τα περισσότερα ουδέτερα χρώματα. Οπότε αν σου αρέσουν τα κοκκινο-μωβ χρώματα αυτής της παλέτας, μπορείς να πάρεις μια - δυο μονές σκιές και να είσαι καλυμμένη! ;)

      Διαγραφή