Δευτέρα 24 Απριλίου 2017

Empties | Άδειες Συσκευασίες | Απρίλιος 2017

Είναι η μέρα του μήνα που θα κάνουμε μαζί μια επισκόπηση στα beauty σκουπίδια μου, πριν ρίξω στην ανακύκλωση/σκουπίδια τις συσκευασίες. 

Skincare ~ Περιποίηση Προσώπου


100ml ~ €9.00
Είναι από τα αγαπημένα μου προϊόντα περιποίησης του προσώπου. Μου αρέσει να το χρησιμοποιώ το πρωί, μετά τον καθαρισμό του προσώπου και πριν την ενυδάτωσή του. Προτιμώ να ψεκάζω το προϊόν σε ένα βαμβάκι και μετά να το περνάω σε πρόσωπο και λαιμό. Δίνει ελαφριά ενυδάτωση στο δέρμα και το προετοιμάζει για την ενυδατική κρέμα. Θέλω να το πάρω σύντομα ξανά!

400ml ~ €4.99 (εδώ έχω τη συσκευασία των 125ml για την οποία πλήρωσα €1.20)
Είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά νερά για ντεμακιγιάζ που έχω δοκιμάσει. Ωστόσο, πλέον προτιμώ το νεράκι της Bioderma για ευαίσθητο δέρμα. Δεν έχω σκοπό να αγοράσω της Garnier ξανά σύντομα.

1 κουτί/6 φακελάκια ~ €4.20 (1 strip/€0.70)
Έχω κι άλλα! Είναι τα αγαπημένα μου!

1 πακέτο/25 μαντηλάκια ~ €1.20 (τα πήρα σε προσφορά)
Όπως είχα πει και στα Empties Φεβρουαρίου 2017 Είναι από τα χειρότερα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ που έχω χρησιμοποιήσει. Δεν αφαιρούν παρά ελάχιστο από το μακιγιάζ του προσώπου. Δεν είναι αρκετά υγρά για να είναι αποτελεσματικά. Ερεθίζουν το πρόσωπο και τα μάτια μου, ενώ δεν αφαιρούν καθόλου την απλή μάσκαρα. Υποτίθεται είναι απαλά και μπορούν να αφαιρέσουν και αδιάβροχο μακιγιάζ... Δεν το νομίζω. Δε θα τα ξαναπάρω.

Bodycare ~ Περιποίηση Σώματος


190ml ~ €3.60
Μου αρέσει πολύ για την ευκολία χρήσης. Η λοσιόν είναι πολύ λεπτόρευστη και απορροφάται γρήγορα από το δέρμα. Είναι ιδανική για τις μέρες που βιάζομαι να ντυθώ μετά το ντουζ, αλλά θέλω να ενυδατώσω το δέρμα μου πριν. Δίνει ελαφριά ενυδάτωση. Έχω βαρεθεί λίγο το συγκεκριμένο άρωμα, οπότε ίσως το πάρω κάποια στιγμή στο μέλλον ή θα κοιτάξω για κάτι αντίστοιχο σε άλλο άρωμα.

250ml ~ €1.20
Δε θα το ξαναπάρω, γιατί ενώ στο μπουκάλι μύριζε ωραία, όταν έκανα ντουζ δεν μου άρεσε το άρωμά του. Κάνει ωραίο αφρό και δεν αφήνει το δέρμα αφυδατωμένο.

250ml ~ €1.20
Δε θα το πάρω ξανά γιατί δεν μου άρεσε το άρωμά του.

30ml ~ €43.20
Δε θα το πάρω ξανά. Δεν μου αρέσει πια αυτό το άρωμα! Χαίρομαι όμως πάρα πολύ που το τέλειωσα.

12ml foot soak & 5ml foot lotion ~ €1.20
Μου άρεσε πολύ και το πήρα ξανά. Έκανα ποδόλουτρο με το foot soak και ζεστό νερό. Μετά, στέγνωσα τα πόδια μου και άπλωσα την κρέμα. Έμεινα με μια αίσθηση ξεκούρασης κι απαλότητας!

50ml ~ €4.70
Μου άρεσε πολύ, αλλά έχω κουραστεί πια με το άρωμά της, γιατί τη χρησιμοποιούσα για μεγάλο διάστημα. Έχω πάρει άλλη κρέμα χεριών γι' αλλαγή τώρα, αλλά ίσως πάρω τη συγκεκριμένη ξανά στο μέλλον.

Haircare ~ Περιποίηση Μαλλιών


250ml ~ 10.50
Δεν έχω ξετρελαθεί με το συγκεκριμένο σαμπουάν. Κάνει αφρό, καθαρίζει τα μαλλιά (με δύο λουσίματα) και έχει ευχάριστο άρωμα. Δεν τα κάνει όμως απαλά και λαμπερά. Έχω άλλη μία συσκευασία να χρησιμοποιήσω και δε θα το πάρω ξανά.

200ml ~ €4.95
Το αγαπημένο μου! Το έχω ξαναπάρει! Δεν το αλλάζω με άλλο!

250ml ~ €5.99
Μου αρέσει πολύ γιατί με βοηθάει να ξεμπερδεύω τα μαλλιά μου μετά το λούσιμο και έχει ωραίο άρωμα καρύδας. Το πήρα ξανά ήδη!

150ml ~ 8.50
Είναι από τις αγαπημένες μου μάσκες για τα μαλλιά. Τα ενυδατώνει και δεν τα βαραίνει. Μυρίζει πολύ όμορφα, σαν προϊόν κομμωτηρίου. Έχει πολύ πρακτική συσκευασία, το καπάκι ανοίγει, δεν βιδώνει. Την έχω πάρει ξανά.

150ml ~ €10.60
Πολύ καλή μάσκα. Αφήνει τα μαλλιά μου πιο απαλά, ξεμπερδεύονται πιο εύκολα και μυρίζει πολύ ευχάριστα. Το αρνητικό είναι ότι αν τη χρησιμοποιώ σε κάθε λούσιμο, αντί για conditioner, όπως συνηθίζω να κάνω με τις μάσκες μαλλιών, μου τελειώνει πάρα πολύ γρήγορα, μέσα σε 2-3 βδομάδες. Επιπλέον, στο επίσημο site και σε πολλά άλλα sites, δεν εμφανίζεται πια και πολύ φοβάμαι, ότι σταμάτησε να κυκλοφορεί.

200ml ~ €1.20
Ήταν οκ. Μύριζε όμορφα, έκανε αφρό. Αυτά. Δεν ήταν κάτι εξαιρετικό. Δεν σκοπεύω να το πάρω ξανά.

Makeup ~ Μακιγιάζ


δείγμα ~ δωρεάν
Δεν με ενθουσίασε. Είναι πολύ καλή στον διαχωρισμό, αλλά μετά από ώρες μου έκανε κομματάκια. Δε θα την αναζητήσω στο κανονικό της μέγεθος.

δείγμα ~ δωρεάν
Πολύ καλή διάρκεια. Κάνει διαχωρισμό και με δεύτερη στρώση δίνει όγκο. Έχει έντονο μαύρο χρώμα. Είχα μερικά ατυχηματάκια με το βουρτσάκι, που έχει πολλά μυτερά δοντάκια... αλλά ευτυχώς έχω ακόμη τα μάτια μου! Δεν μου αρέσει που είναι απίστευτος ο μπελάς της αφαίρεσης. Έχω δοκιμάσει τόσα προϊόντα. Ούτε με διφασικό ντεμακιγιάζ κατάλληλο για αδιάβροχη μάσκαρα δε μπορώ να τη βγάλω. Πρέπει να τρίβω, να φεύγουν βλεφαρίδες και να ερεθίζονται τα μάτια μου... Ε όχι.

5ml ~ €1.20
Μπορεί να είναι και η πρώτη φορά που τελειώνω ένα βερνίκι νυχιών με χρώμα! Το συγκεκριμένο βέβαια, δεν είχε μεγάλη ποσότητα. Μου άρεσε απίστευτα το χρώμα, αλλά για να φανεί όπως ήταν στο μπουκαλάκι χρειάζονταν τέσσερα περάσματα! Η διάρκειά του στα νύχια μου ήταν μέτρια. Δε θα το αναζητήσω ξανά, αν και νομίζω αυτή η σειρά βερνικιών έχει πλέον αντικατασταθεί.

2 σχόλια:

  1. Πολυ ωραιο και καλογραμενο ποστ.Κανω κι εγω μια προσπαθεια να μαζεψω empties,μου αρεσουν πολυ αυτα τα ποστ.Καλη συνεχεια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή