Παρασκευή 14 Απριλίου 2017

L' Oreal - Infallible Total Cover Foundation | 10 Porcelain

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑL' Oreal
ΑΠΟΧΡΩΣΗ: 10 Porcelain
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 35g
ΤΙΜΗ: €14.00
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ: Aqua/Water, Dimethicone, Glycerin, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Dimethicone Crosspolymer, Synthetic Fluorphlogopite, Phenoxyethanol, Disodium Stearoyl Glutamate, Triethanolamine, Salicylic Acid, Aluminum Hydroxide, Sorbitan Isostearate, Polysorbate 60, [+/- May Contain: CI 77891/Titanium Dioxide, CI 77491, CI 77492, CI 77499/ Iron Oxides].

ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: Υπόσχεται ότι απλώνεται εύκολα, είναι ελαφρύ στο δέρμα, έχει μακρά διάρκεια (ως και 24 ώρες), παρέχει υψηλή κάλυψη (καλύπτει ατέλειες, τατουάζ και κοκκινίλες) και έχει ματ τελείωμα.

ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… δεν μου αρέσει καθόλου! Η L' Oreal είναι μία εταιρεία που πιστεύω ότι δεν μου ταιριάζει. Δεν έχω ενθουσιαστεί με κανένα από τα προϊόντα μακιγιάζ που έχω δοκιμάσει. Επειδή όμως είναι τόσο γνωστή και πολυδιαφημισμένη, κάθε τόσο, με πιάνει η επιθυμία να δοκιμάσω κάποιο προϊόν της. Το νέο foundation της ήταν πολλά υποσχόμενο. Με ενδιαφέρει να βρω μια πιο οικονομική, αλλά εξίσου καλή εναλλακτική του Double Wear, από την Estee Lauder. Το Infallible Total Cover όμως, δεν ήταν αυτό που περίμενα. Η πιο ανοιχτή απόχρωση που βρήκα (10 Porcelain) είναι αρκετά πιο σκούρα από το φυσικό μου χρώμα. Επιπλέον, οι υποτόνοι είναι πιο ροζ-πορτοκαλί, ενώ εγώ έχω πιο κίτρινους προς ουδέτερους υποτόνους στο δέρμα μου. Στη διάρκεια της μέρας το προϊόν οξυδώνεται και γίνεται πιο σκούρο, πιο πορτοκαλί. Η κάλυψη που μου έδωσε ήταν μέτρια προς καλή. Το αποτέλεσμα όμως έδειχνε βαρύ, παστωμένο, αφύσικο και θύμιζε μάσκα. Κάθε πόρος του δέρματος, κάθε ξηρό σημείο και χνούδι τονίστηκε εμφανώς, καθώς το προϊόν μάζεψε σε αυτά τα σημεία, ήδη από την αρχή της εφαρμογής. Το τελείωμα είναι εντελώς ματ στην αρχή. Στη διάρκεια της μέρας όμως, η λιπαρότητα έρχεται στην επιφάνεια και σε ορισμένα σημεία, κυρίως στη ζώνη Τ, διαλύει το προϊόν. Όση ώρα το φορούσα ένιωθα το προϊόν, ένιωθα το δέρμα μου να μην "αναπνέει" και η γενική αίσθηση ήταν αρκετά δυσάρεστη. Δοκίμασα να το απλώσω με νωπό σφουγγαράκι, με πινέλο και με τα δάχτυλα. Καμία μέθοδος ή primer δεν βελτίωσε το τελικό αποτέλεσμα. Η συσκευασία σε σωληνάριο πιστεύω ότι είναι πολύ βολική και ιδανική για ταξίδια. Η υφή του προϊόντος θυμίζει μους. Δε διακρίνω κάποιο άρωμα, που το βρίσκω πάντα θετικό σε τέτοια προϊόντα.

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Αυτό το foundation, αν και έχει μια καλή σχετικά κάλυψη, δεν μου αρέσει καθόλου από κάθε άλλη άποψη (χρώμα, διάρκεια, αποτέλεσμα, εφαρμογή).

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Όχι.

ΒΑΘΜΟΣ: 2/10


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου