Παρασκευή 12 Μαΐου 2017

Flashback Favourites | Μάιος 2016

Επιστρέφουμε στην ανάρτηση με τα Αγαπημένα Μαΐου 2016, για να δούμε τι από αυτά μου αρέσει ακόμη, τι τέλειωσα, τι ξεπέρασα...

Το συγκεκριμένο μπουκάλι το τέλειωσα και επειδή μου έλειψε πραγματικά το πήρα ξανά (για την ακρίβεια, μου το έκανε πρόσφατα δώρο φίλη μου). Μόλις τελειώσω κάποια άλλα toners που έχω ανοιχτά, θα αρχίσω σίγουρα να το ξαναχρησιμοποιώ!

Την τέλειωσα, αλλά δεν την πήρα ξανά. Πήρα κάποια άλλα προϊόντα θερμοπροστασίας γιατί ήθελα να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό.

Το τέλειωσα κι έχω κι άλλο σε περίπτωση που το χρειαστώ. Αν το δέρμα μου έχει κάποια αλλεργία ή ευαισθησία, αυτό είναι το κατάλληλο για μένα προϊόν.

Την τέλειωσα, αλλά δεν έτυχε να την πάρω ξανά. Βρίσκω την ενυδατική σώματος από την εταιρεία Aveeno ακόμη πιο ενυδατική για τα ξηρά, ευαίσθητα πόδια μου.

Τα έχω ακόμη αυτά τα κραγιόν, τα χρησιμοποιώ και μου αρέσουν πολύ!


2 σχόλια: