Δευτέρα 22 Μαΐου 2017

Tony Moly - Cat's Wink Clear Pact

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑTony Moly
ΟΝΟΜΑCat's Wink Clear Pact
ΑΠΟΧΡΩΣΗ: 1
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 11g
ΤΙΜΗ: €8.38
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑTalc, Composed Fluorphlogopite, Aluminium Starch Octenylsuccinate, Triethylhexanate, Titanium Dioxide, Silica, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Cetyl Ethylhexanoate, Juniper Tree Sprout Extract, Mineral Water, Beech Tree Sprout Extract, Aloe Vera Leaf Extract, Hollyhock Flower Extract, Broccoli Sprout Extract, Canola Sprout Extract, Kale Leaf Extract, Sunflower Sprout Extract, Glyceryl Caprylate, Bees Wax, Ethylene / Acrylic Acid Copolimer, Dimethicone, Caprylil Glycol, Aminopropyl Dimethicone, Polymethylsilsesquioxane, Acrylate / Tridecylacrylate / Triethoxysilyl Propylmetacrylate / Dimethiconemetacrylate Copolimer, Triethocycaprylylsilane, Hydroxyapatite, Mica, Alumina, Methicone, Water, Fragrance, CI 77492.

ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: Υπόσχεται ότι βοηθάει με τη λιπαρότητα, καλύπτει τους πόρους και κάνει το μακιγιάζ να διαρκεί περισσότερο.


ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… είναι μια απλή πούδρα. Δεν κάνει κάτι το συγκλονιστικό. Δεν έχει αλλάξει τη ζωή μου. Δεν είναι κακή, αλλά δεν είναι και η καλύτερη πούδρα που έχω δοκιμάσει. Νομίζω, ότι όλες θα συμφωνήσουμε ότι έχει εξαιρετικά χαριτωμένη συσκευασία και μέγεθος ιδανικό για να χωράει στην τσάντα. Προτιμώ να την έχω μαζί μου για να φρεσκάρω το μακιγιάζ μου στη διάρκεια της ημέρας. Γι' αυτή τη δουλειά πιστεύω ότι είναι μια χαρά. Δίνει λίγη κάλυψη και αφήνει ματ το πρόσωπο. Δεν μου αρέσει να σετάρω το foundation με αυτή την πούδρα γιατί μου φαίνεται αρκετά πουδρένιο ως λίγο παστωμένο το αποτέλεσμα. Στη διάρκεια της μέρας όμως, που έχουν αρχίσει βγαίνουν τα φυσικά έλαια του προσώπου (έτσι τη λέμε τη λιπαρότητα κομψά!), κάθεται καλύτερα η συγκεκριμένη πούδρα. Πρώτα, ταμπονάρω με ένα χαρτομάντηλο, να φύγει το περιττό λάδι. Μετά βάζω λίγη ποσότητα στην ζώνη Τ με το σφουγγαράκι που έχει μέσα και είμαι έτοιμη.

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Είναι μια οκ πούδρα, όχι κάτι το εξαιρετικό. Προσωπικά, με βολεύει να την έχω στην τσάντα μου για να ανανεώσω το μακιγιάζ στη διάρκεια της μέρας. Η συσκευασία της μου αρέσει πάρα πολύ!

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Ίσως...

ΒΑΘΜΟΣ: 7.5/10



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου