Παρασκευή 16 Ιουνίου 2017

Flashback Favourites | Ιούνιος 2016!

Αναδρομή στα Αγαπημένα Ιουνίου 2016!!!


Το σαπουνάκι αυτό παραμένει από τα αγαπημένα μου. Το συγκεκριμένο το τέλειωσα, το πήρα ξανά και τέλειωσα και το δεύτερο. Αυτή τη στιγμή έχω αρκετά σαπούνια/αφρόλουτρα να τελειώσω. Θα ήθελα πολύ όμως να το χρησιμοποιήσω ξανά στο μέλλον.

Από πέρσυ έχω χρησιμοποιήσει δύο σωληνάρια αυτής της ενυδατικής κρέμας και πολύ πρόσφατα πήρα καινούριο. Ειδικά για τους πιο ζεστούς μήνες είναι ιδανική για τη ρύθμιση της λιπαρότητας και την ήπια αντιμετώπιση της ακμής. Είναι ένα προϊόν που εμπιστεύομαι εδώ και χρόνια.

Το βερνίκι το έχω ακόμη και εξακολουθώ να βρίσκω εξαιρετικά το χρώμα και την ποιότητά του. Έχω καιρό να το χρησιμοποιήσω, αλλά τώρα που έφτασε και πάλι η εποχή για πέδιλα, θα το τιμήσω σίγουρα.

Τέλειωσα το body spray πριν από καιρό. Δυστυχώς, είναι δυσεύρετα τα Bath and Body Works (το συγκεκριμένο το πήρα σε ένα ταξίδι που έκανα στη Βαρσοβία πέρσυ) και έτσι δεν έχω αγοράσει το ίδιο ή άλλο από αυτή την εταιρεία. Όσο το είχα όμως, το ευχαριστήθηκα πολύ.

Την τέλειωσα πέρσυ την πούδρα και μου άρεσε αρκετά ως το τέλος. Δεν την πήρα ξανά γιατί: α) έχω αρκετές πούδρες, β) έχω βρει πούδρες που μου αρέσουν και μου ταιριάζουν περισσότερο από τη συγκεκριμένη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου