Παρασκευή 28 Ιουλίου 2017

Empties | Άδειες Συσκευασίες | Ιούλιος 2017

Skincare


La Roche-Posay - Anthelios XL Dry Touch Gel-Cream SPF 50+ UVA+UVB protection | 50ml | 18.00
Πολύ καλό αντηλιακό για λιπαρά δέρματα. Δεν βαραίνει την επιδερμίδα, έχει ματ αποτέλεσμα, αν απλωθεί καλά, δεν αφήνει ασπρίλα και προστατεύει από τον ήλιο (εφόσον ανανεώνεται όταν πρέπει, σύμφωνα με τις οδηγίες). Το αρνητικό που βρίσκω είναι ότι μερικές φορές, το αποτέλεσμα είναι υπερβολικά ματ και δεν απλώνεται εύκολα και ομοιόμορφα το μακιγιάζ από πάνω. Φέτος δοκίμασα δυο-τρία άλλα αντηλιακά προσώπου, που νομίζω μου αρέσουν ακόμη περισσότερο. Δεν είμαι σίγουρη αν θα το πάρω ξανά.

Tri-Peptox - Collagen + Dark Circle + Puffy Eye Cream | 15ml | €16.50
Μου αρέσει πολύ η συγκεκριμένη κρέμα ματιών γιατί ενυδατώνει χωρίς να βαραίνει ή να αφήνει λιπαρότητα. Επίσης, έχω δει μια μικρή βελτίωση με τους μαύρους κύκλους. Την έχω πάρει ξανά.

Beauty Formulas - Tea Tree Deep Cleansing Nose Pore Strips | x2 | €4.37/κουτί με 6 ~ €0.73/το ένα φακελάκι
Είναι τα αγαπημένα μου nose strips και έχω πάρει κι άλλα.

L' Oreal - Skin Perfection Nourishing Cleansing Wipes - Soften & Sooth - Face & Eyes - Dry & Sensitive Skin | 25 μαντηλάκια | €6.00
Δεν με εντυπωσίασαν αυτά τα μαντηλάκια. Είχαν μέτρια αποτελεσματικότητα στην αφαίρεση του μακιγιάζ του προσώπου. Δεν τα χρησιμοποιούσα για το μακιγιάζ των ματιών. Δεν έχω σκοπό να τα αγοράσω ξανά.

EvoLuderm - Micellar Water Cleansing Wipes - Face & Eyes - Sensitive Skin | 25 μαντηλάκια | €4.50
Δεν μου άρεσαν καθόλου γιατί ήταν πολύ στεγνά για να αφαιρέσουν έστω το περισσότερο μακιγιάζ πριν πλύνω το πρόσωπό μου. Επιπλέον, ερέθισαν το δέρμα παρόλο που απευθύνονται σε ευαίσθητες επιδερμίδες. Δεν θα τα αγοράσω ξανά.

Bodycare


Soap and Glory - Clean on Me Creamy Clarifying Shower Gel | 500ml | €7.60
Αν και μου άρεσε το άρωμά του, δε θα το πάρω ξανά γιατί ήταν πολύ ενυδατικό για μένα και προκάλεσε ξεσπάσματα ακμής στην πλάτη.

Baylis & Harding - Fuzzy Duck - Black Pepper & Sage - Balancing Body Wash | 250ml | €14.50 (όλο το σετ δώρου)
Δε θα το αναζητήσω, καθώς δεν μου άρεσε το άρωμα, ούτε και βρήκα ότι ήταν αξιόλογο αφρόλουτρο.

Sephora - Super Spray Deodorant | 10ml | €4.00
Είναι πολύ πρακτικό για την τσάντα ή για σύντομο ταξίδι. Το έχω αντικαταστήσει. Δεν είναι ωστόσο το πιο αποτελεσματικό αποσμητικό για καλοκαίρι.

Haircare


Palmer's - Coconut Oil Formula with Vitamin E Leave-in Conditioner | 250ml | €6.00
Μου αρέσει πολύ γιατί μυρίζει ωραία καρύδα και με βοηθάει να ξεμπλέκω τα μαλλιά μου, πιο γρήγορα, μετά το λούσιμο. Ο μηχανισμός του spray είναι πολύ καλός και ψεκάζει ομοιόμορφα τα μαλλιά, χωρίς να αφήνει υπερβολικό προϊόν. Το αγόρασα ξανά, για τρίτη συνεχόμενη φορά.

Organic Surge - Volume Boost Shampoo - Fine or Flyaway Hair - Body & Strenght | 250ml | €10.00
Μυρίζει όμορφα, κάνει πλούσιο αφρό, καθαρίζει τα μαλλιά καλά χωρίς να τα αφήνει ξηρά. Δεν δίνει έξτρα όγκο, ούτε αποτρέπει το φριζάρισμα. Αν το βρω με έκπτωση ίσως το πάρω ξανά.

Desert Essence Organics - Italian Red Grape Shampoo - Protection for Color Treated Ηair | 237ml | €11.00
Δεν μου άρεσε καθόλου, γιατί άφηνε τα μαλλιά μου ξηρά και πολύ μπερδεμένα. Η μυρωδιά του δεν με ενθουσίασε. Δεν είδα να προστατεύει το χρώμα των μαλλιών μου. Δε θα το ξαναπάρω.

Argan Oil - Hydrating Hair Mask with Moroccan Argan Oil Extract - Intensive Conditioning Treatment | 220ml | €4.00
Δεν μου άρεσε καθόλου το άρωμα της μάσκας! Μύριζε σαν λάδι που έχει χαλάσει. Βάραινε τα μαλλιά μου, χωρίς όμως να ενυδατώνει τις άκρες. Δεν την ξαναπαίρνω φυσικά!

Makeup


Too Faced - HangoverX Face Primer | 40ml | €34.90
Αναλυτική κριτική εδώ. Δε μου άρεσε γιατί δε βελτίωσε καθόλου τη διάρκεια του μακιγιάζ μου, ούτε κράτησε μακριά τη λιπαρότητα.

Αναλυτική κριτική εδώ. Μου άρεσε όταν σέταρα το concealer Born this way, της Too Faced, με τη μέθοδο του baking. Το αποτέλεσμα ήταν φωτεινό και είχε διάρκεια. Δεν ξέρω αν θα την πάρω ξανά σύντομα...

Too Faced - Born This Way Concealer - Fair | 7ml | €25.90
Αναλυτική κριτική εδώ. Μου άρεσε γιατί δεν ήταν ξηρό και κάλυπτε αρκετά καλά τους μαύρους κύκλους. Σε συνδυασμό με την πούδρα από Laura Mercier, είχε καλή διάρκεια. Προς το τέλος της ζωής του έγινε αρκετά ξηρό δυστυχώς. Δεν έχω σκοπό να το πάρω ξανά άμεσα, γιατί θα ήθελα να δοκιμάσω κάποιο άλλο concealer.

Essence - Lash Princess False Lash Effect Mascara | 12ml | €4.20
Μου άρεσε το έντονο μαύρο χρώμα, η καμπύλη, το μήκος και ο όγκος που έδινε στις βλεφαρίδες. Το βουρτσάκι ήταν πολύ πρακτικό για μένα. Ωστόσο, όπως όλες οι μάσκαρες από Essence, που έχω δοκιμάσει, μουτζουρώνει και κάνει κομματάκια. Δε θα την αγοράσω ξανά.

MAC - Opulash Optimum Black Mascara | 7ml | €19.00
Πρόσφατα διαπίστωσα, με μεγάλη μου λύπη, ότι αυτή η μάσκαρα δεν κυκλοφορεί πια. Ήταν για χρόνια η αγαπημένη μου, η καλύτερη μου και θα τη θυμάμαι για πάντα. Αυτή ήταν η τελευταία συσκευασία που είχα. Τίποτα δε με είχε προετοιμάσει γι' αυτό τον οριστικό χωρισμό. Τόσα newsletters λαμβάνουμε και μια ενημέρωση δεν υπήρξε. Ήταν η μάσκαρα που μου έδωσε τα πάντα. Το μήκος, τον όγκο χωρίς να χάνεται ο διαχωρισμός, την καμπύλη, το έντονο μαύρο χρώμα κι εκείνη τη μαγική διάρκεια, χωρίς μουτζούρες, χωρίς κομματάκια. Κι όταν ερχόταν η ώρα να ξεβαφτώ μπορούσα να τη βγάλω απλά, με λίγο ταπεινό, ζεστό νερό από τη βρύση. Αντίο αγαπημένη... θα είσαι για πάντα στην καρδιά μου! :(

KIKO - Super Colour Mascara - 07 teal | 8ml | €4.50
Με μια λέξη: μάπα. Δεν είχαν απόδοση χρώματος της προκοπής και εκείνο το λίγο χρώμα, κατέληγε σύντομα στην περιοχή κάτω από τα μάτια. Δε θα τις ξανατιμήσω.


Decluttered Makeup

Essence - Camouflage 2 in 1 Powder & Makeup - 10 Ivory | 9g | €4.50
Μετά από ένα τραγικό ατύχημα και τον μοιραίο θρυμματισμό της πούδρας, προσπάθησα να ενώσω τα κομμάτια της με οινόπνευμα. Δυστυχώς, η εγχείριση πέτυχε, αλλά ο ασθενής πέθανε. Η πούδρα έχει γίνει πολύ ξηρή και διαλύεται εύκολα σε σκόνη. Δε θα την αγοράσω ξανά, γιατί το χρώμα είναι λίγο πιο σκούρο και πιο πορτοκαλί από το φυσικό μου και φαίνεται.

Maybelline - Master Precise Skinny Gel Pencil - Defining Black | €7.32
Αναλυτική κριτική εδώ. Δε ξέρω που είχε χωθεί, αλλά έπρεπε να το είχα πετάξει από καιρό. Χωρίς πολλά λόγια, ένα από τα χειρότερα μολύβια ματιών που έχω δοκιμάσει. Καθόλου σταθερό στο εσωτερικό του ματιού, πολύ ξηρό για να γράψει αβίαστα στο άνω βλέφαρο. Έσπαγε ακόμη με τη λιγότερη δυνατή πίεση, κάθε φορά που το χρησιμοποιούσα και μου προκάλεσε φαγούρα. Στα σκουπίδια ευθύς αμέσως.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου