Παρασκευή 25 Αυγούστου 2017

Empties | Άδειες Συσκευασίες | Αύγουστος 2017

Ώρα να δούμε ποια προϊόντα ομορφιάς τέλειωσαν μέσα στον τελευταίο μήνα, ποια μου άρεσαν, ποια όχι και τι θα αγοράσω ξανά!

Skincare


200ml | €13.61
Είναι το αγαπημένο μου καθαριστικό προσώπου τα τελευταία χρόνια και το έχω πάρει ξανά! Μου αρέσει και για πρωί και για βράδυ. Αφαιρεί το μακιγιάζ του προσώπου και των ματιών (θέλει δύο περάσματα, αν δε χρησιμοποιήσω άλλο προϊόν ντεμακιγιάζ πριν) και δεν ερεθίζει το δέρμα μου.

Organic Surge - Deep Cleansing Face Mask
75ml | €12.00
Ο μόνος λόγος που χρησιμοποιούσα και τέλειωσα αυτή τη μάσκα είναι γιατί μύριζε σαν lemon pie! Κατά τ' άλλα δεν είδα κάποια διαφορά. Δεν πρόσφερε βαθύ καθαρισμό. Το δέρμα μου έμενε απαλό μετά τη μάσκα, αλλά έπρεπε να προσέξω, να μην την αφήσω πάνω 5 λεπτά, γιατί αλλιώς ερέθιζε το δέρμα μου και το άφηνε κόκκινο και ξηρό. Δε θα την πάρω ξανά.

50ml | €12.17
Αφήνει το πρόσωπο καθαρό και βοηθάει λίγο στην αντιμετώπιση ήπιας ακμής. Δεν μυρίζει πολύ ωραία, αλλά είναι αρκετά αποτελεσματική. Θα ήθελα να την πάρω ξανά στο μέλλον.

κουτί με 6 | €4.37 ~ το ένα φακελάκι | €0.73 

Είναι τα αγαπημένα μου nose strips και έχω πάρει κι άλλα.

Bodycare


Baylis & Harding - Fuzzy Duck - Chamomile Foaming Bath & Shower Creme 
250ml | €14.50 (όλο το σετ δώρου)
Δεν τρελάθηκα με αυτό το αφρόλουτρο και δεν θα το αναζητήσω ξανά.

The Body Shop - Mango Eau de Toilette
30ml | €12.00
Ήταν το αρωματάκι που αγόρασα και φόρεσα περισσότερο, φέτος το καλοκαίρι. Μου άρεσε γιατί ήταν δροσερό, φρουτένιο και ελαφρύ. Ό,τι πρέπει δηλαδή για τις ζεστές μέρες. Η διάρκειά του ήταν μέτρια, αλλά το είχα μέσα στην τσάντα μου για να το ανανεώνω, όποτε χρειαζόταν. Ίσως το ξαναπάρω του χρόνου το καλοκαίρι.

The Body Shop - English Dawn White Gardenia - 
Eau de Toilette
50ml  |  €23.50
Ήταν λίγο βαριά η γαρδένια για τα δικά μου γούστα και με κούρασε. Από τη μέση και κάτω το χρησιμοποιήσα ως αποσμητικό δωματίου. Δε θα το πάρω ξανά.

Haircare


Desert Essence Organics - Lemon and Tea Tree Shampoo
237ml  |  €10.00
Είναι καλό σαμπουάν για βαθύ καθαρισμό και έχει πολλά καλά συστατικά. Δεν σκοπεύω να το πάρω ξανά σύντομα γιατί άφηνε τα μαλλιά μου ξηρά και μπερδεμένα. Θα δοκιμάσω κάποιο άλλο καθαριστικό σαμπουάν.

200ml | €8.00
Η μυρωδιά καρύδας ήταν λίγο ψεύτικη/συνθετική και δεν μου άρεσε. Κατά τα άλλα ήταν μια συμπαθητική μάσκα. Ενυδάτωνε αρκετά καλά τα μαλλιά μου, χωρίς να τα βαραίνει. Την άφηνα να ενεργήσει 1-2 λεπτά αντί για 5 που έγραφε στις οδηγίες και ήμουν ικανοποιημένη. Δε νομίζω να την ξαναπάρω όμως, γιατί δε μου άρεσε η μυρωδιά της.

Makeup


50ml | €3.79
Δεν είδα καμία διαφορά στη διάρκεια του μακιγιάζ μου όταν χρησιμοποιούσα το συγκεκριμένο spray. Δε σκοπεύω να το αγοράσω ξανά. Αναλυτική κριτική εδώ.

0.08g | €17.00
Είναι το αγαπημένο μου μολύβι για τα φρύδια! Το έχω ήδη αντικαταστήσει με ένα ίδιο! Αναλυτική κριτική εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου