Δευτέρα 14 Αυγούστου 2017

Flashback Favourites | Αύγουστος 2016!



Τέλειωσα το συγκεκριμένο μπουκαλάκι, αλλά δεν το έχω αγοράσει ξανά. Όταν το χρησιμοποιούσα καθημερινά, πρόσεξα ότι έφρασσε τους πόρους και προκαλούσε ακμή. Θεωρώ ότι είναι πολύ καλό foundation, για λιπαρό δέρμα, αλλά δεν είναι κατάλληλο για συχνή χρήση. Αυτή τη στιγμή έχω αρκετά foundations να χρησιμοποιήσω, αλλά θα ήθελα να το ξαναπάρω στο μέλλον.

Το τέλειωσα, αλλά δεν έχω σκοπό να το πάρω ξανά. Τους τελευταίους 2-3 μήνες της ζωής του είχε γίνει αρκετά πιο ξηρό και δεν με ενθουσίασε. To Prolongwear από την MAC μου αρέσει περισσότερο.

Εξακολουθεί να είναι η αγαπημένη μου πούδρα. Έχω ακόμη τη συγκεκριμένη συσκευασία, η οποία πλησιάζει στο τέλος της και μια κλειστή, backup.

Έχω ακόμη την παλέτα, αλλά έχω μήνες να τη χρησιμοποιήσω. Νομίζω ότι έφυγε ο πρώτος ενθουσιασμός, πήρα άλλες παλέτες και αυτή την ξέχασα. Θα πρέπει να τη βγάλω ξανά από το συρτάρι, γιατί έχει ωραίες αποχρώσεις και καλή ποιότητα.

Εξακολουθεί να είναι αγαπημένη! Ειδικά το highlighter στην απόχρωση Moonstone και το ρουζ στην απόχρωση Flowerchild. Η συγκεκριμένη παλέτα ήταν περιορισμένης έκδοσης και δεν κυκλοφορεί πια. Υπάρχουν όμως χωριστά, στη μόνιμη συλλογή της Becca, όλες οι αποχρώσεις που περιέχει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου