Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2017

Flashback Favourites | Σεπτέμβριος 2016!



Τέλειωσα την περσινή συσκευασία, το πήρα ξανά και τέλειωσα και τη δεύτερη συσκευασία, αλλά δε σκοπεύω να το πάρω ξανά γιατί παρατήρησα πόσο πολύ μπερδεύονται τα μαλλιά μου. Πραγματικός εφιάλτης να τα ξεμπερδέψω μετά. Στις άκρες βάζω conditioner ή μάσκα και είναι πιο εύκολο να τα ξεμπερδέψω. Όμως από τις ρίζες ως τη μέση των μαλλιών είναι τρομερά μπερδεμένα κάθε φορά που χρησιμοποιώ αυτό το σαμπουάν. Μπορεί να μυρίζει όμορφα λεμόνι, μπορεί να καθαρίζει σε βάθος, μπορεί να έχει πολλά καλά και φυσικά συστατικά, δεν μπορώ όμως να ταλαιπωρώ τόσο τα μαλλιά μου κάθε φορά που λούζομαι. Υπόψιν, έχω πολύ λεπτή τρίχα, οπότε παίζει και αυτό ρόλο.

Το τέλειωσα, αλλά δεν ξαναπήρα το ίδιο. Πήρα όμως και χρησιμοποιώ αυτόν τον καιρό, την lotion, της ίδιας σειράς, με το ίδιο ωραίο άρωμα. Είναι πιο ελαφριά και απορροφάται λίγο πιο γρήγορα από το δέρμα.

Το έχω ακόμη, αλλά έχω μήνες να το χρησιμοποιήσω. Σίγουρα τώρα που φθινοπωριάζει, θα ξαναβάψω τα νύχια μου με αυτό.

Την τέλειωσα, αλλά δε θα την πάρω ξανά. Πρόσεξα ότι είναι λίγο πιο σκούρη για μένα και επίσης, προτιμώ άλλες πούδρες περισσότερο από αυτή.

Έχει καταργηθεί πλέον αυτή η σειρά κραγιόν από την ΚΙΚΟ και έχει αντικατασταθεί με την Smart Fusion. Το συγκεκριμένο κραγιόν δεν το έχω πλέον στη συλλογή μου.

Τρία από τα πέντε αγαπημένα του Σεπτεμβρίου (2016) τα τέλειωσα. Ένα το χάρισα (το κραγιόν) και ένα (το βερνίκι) εξακολουθώ να το έχω και να μου αρέσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου