Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2017

Αγαπημένα Προϊόντα Οκτωβρίου 2017!

Ο Οκτώβρης κύλησε πολύ γρήγορα για μένα, ωστόσο τρία προϊόντα ξεχώρισαν στην καθημερινότητά μου.


Είναι ένα φρέσκο και φρουτένιο body mist με συνδυασμό άνθεων κερασιάς και ροδάκινου. Είναι πολύ ανάλαφρο και μου αρέσει να το φοράω όταν είμαι σπίτι, όταν πάω γυμναστήριο και όταν δε θέλω κάποιο έντονο άρωμα. Δυστυχώς δεν έχει μεγάλη διάρκεια, αλλά έτσι είναι τα περισσότερα body mists.

Μου αρέσει γιατί κάνει ήπια απολέπιση, δεν τραυματίζει το δέρμα, αλλά το αφήνει καθαρό και απαλό. Είναι ιδανικό για συχνή χρήση και δεν μου έχει προκαλέσει ερεθισμό ή κάποιο άλλο πρόβλημα. Έχει ένα απαλό, ευχάριστο άρωμα, καθόλου ενοχλητικό.

Τελευταία η περιοχή κάτω από τα μάτια μου ήταν πιο ξηρή από ό,τι συνήθως και η ενυδατική ματιών δεν επαρκούσε. Λίγες σταγόνες αμυγδαλέλαιο κάθε βράδυ (μερικές φορές και το πρωί) με βοήθησαν πάρα πολύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου