Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017

Empties | Άδειες Συσκευασίες | Νοέμβριος 2017

Skincare | Περιποίηση Προσώπου


6 φακελάκια | €4.20
1 φακελάκι | €0.70

Γνωστά αγαπημένα! Έχω κι άλλα!

15ml | €20.10
Δεν ξετρελάθηκα με τα αποτελέσματα αυτής της μάσκας. Άφηνε το πρόσωπό μου καθαρό και απολεπισμένο, αλλά δεν έκανε κάτι περισσότερο. Υπάρχουν πολλές, πολύ πιο οικονομικές μάσκες, που έχουν το ίδιο ή και καλύτερο αποτέλεσμα. Στο παρελθόν, έχω χρησιμοποιήσει την πράσινη, Powermud Dualcleanse Treatment, την οποία βρίσκω απείρως καλύτερη από τη μαύρη. Στην αρχή, η Youthmud έχει μία ελαφρώς ενοχλητική αίσθηση τσιμπήματος, η οποία όμως, περνάει μετά από λίγα λεπτά. Αν την αφήσω για περισσότερα από δέκα λεπτά, το δέρμα μου μένει λίγο ξηρό και αφυδατωμένο. Έχει κομματάκια, σαν φύκια, που την κάνουν πιο δύσκολη στην αφαίρεση. Δεν σκοπεύω να την πάρω ξανά.

50ml | €6.44
Το διάλυμα της πρόπολης, από την Apivita, είναι σταθερή αξία, εδώ και χρόνια στην καταπολέμιση ατελειών. Λίγη ποσότητα σε μία καθαρή μπατονέτα, πάνω από το σπυράκι, για μερικά δευτερόλεπτα, είναι αρκετή ώστε την επόμενη μέρα να δω σημαντική βελτίωση. Μερικές φορές, όταν το δέρμα μου επαναστατεί και έχει υπερβολική λιπαρότητα και ακμή, το περνάω όλο με ένα δίσκο βαμβακιού εμποτισμένο με το διάλυμα της πρόπολης, όπως θα έκανα με το τόνερ μου. Δεν θα το πρότεινα όμως για συχνή, τακτική χρήση, γιατί θα προκαλέσει ξηρότητα. Έχω ήδη πάρει νέο μπουκαλάκι, καθώς δε μπορώ να φανταστώ να ξεμένω από αυτό το προϊόν!

50ml | €10.84
Ήταν ένα ελαφρύ, λεπτόρευστο serum, το οποίο η επιδερμίδα μου απορροφούσε γρήγορα και εύκολα. Έδινε λίγη ενυδάτωση, χωρίς να είναι λιπαρό. Δεν είδα κάποια θεαματική διαφορά ωστόσο. Σε καμία περίπτωση δεν επηρέασε την εμφάνιση των πόρων. Αν και δεν μου προκάλεσε κάποιο πρόβλημα, δε θα το πάρω ξανά, γιατί δεν με ενθουσίασε. Ήθελα να δω κάποια διαφορά, να είναι το δέρμα πιο φωτεινό, πιο ενυδατωμένο, πιο υγιές... αλλά δυστυχώς δεν είδα τίποτα. Το τέλειωσα στις αρχές του μήνα και οφείλω να σας πω, ότι δεν μου έχει λείψει καθόλου.

Bodycare | Περιποίηση Σώματος 


500ml | €1.13
Το έχετε δει πολλές φορές σε αναρτήσεις άδειων συσκευασίων, γιατί απλά το λατρεύω! Έχει ένα υπέροχο, γλυκό άρωμα, που με χαλαρώνει και με κάνει χαρούμενη. Μου αρέσει να δοκιμάζω ωστόσο και άλλα αφρόλουτρα, γι' αυτό δεν το έχω ξαναπάρει, προς το παρόν. Μακάρι να κυκλοφορούσε παντού, σε όλον τον κόσμο!

200ml | €8.06
Το χρησιμοποιώ μόνο στο σώμα, όχι στο πρόσωπο. Είναι καλό για τις μέρες που το δέρμα μου είναι πιο ευαίσθητο ή έχει κάποια αλλεργία κ.λπ. Έχω ένα ακόμη μπουκάλι στην άκρη, σε περίπτωση ανάγκης. Αφήνει το δέρμα καθαρό, δεν το αφυδατώνει, αλλά δεν είναι και ιδιαίτερα ενυδατικό. Έχει μια φαρμακευτική μυρωδιά, όχι κάτι φοβερό.

200ml | €9.70
Είναι από τις λίγες κρέμες σώματος που ενυδατώνουν, δεν ερεθίζουν και απορροφούνται σχετικά εύκολα από τα πόδια μου, τα οποία είναι πολύ ευαίσθητα, ειδικά σε κρέμες με άρωμα. Την έχω ξαναπάρει.

Haircare | Περιποίηση Μαλλιών


250ml | €7.93
Το μόνο σαμπουάν που έχω βρει, ως τώρα, να βοηθάει με την πιτυρίδα. Μυρίζει περίεργα, όχι ευχάριστα, αλλά το χρησιμοποιώ μία με δύο φορές την εβδομάδα για το πρώτο χέρι και λειτουργεί μια χαρά, η μυρωδιά δε μένει. Το έχω αγοράσει ξανά.

326ml |  €14.72
Δυστυχώς, η μάσκα αυτή δεν μου άρεσε. Η μυρωδιά δεν με ενθουσίασε και μου αρέσει πολύ να μοσχοβολάνε τα προϊόντα του μπάνιου μου. Επιπλέον, δεν έκανε κάτι ιδιαίτερο στα μαλλιά μου. Έχω λεπτά, μακριά και ταλαιπωρημένα μαλλιά, οπότε ψάχνω μία μάσκα, που να τα ενυδατώνει, να τα κάνει ευκολοχτένιστα και να μην τα βαραίνει. Δυστυχώς, αυτή η μάσκα στο μόνο που βοηθούσε ήταν να είναι στο πιο εύκολο ξεμπέρδεμα των άκρων των μαλλιών μου. Δεν θα την αγοράσω ξανά. Από Shea Moisture, είχα δοκιμάσει στο παρελθόν την Fruit Fusion Coconut Water Weightless Masque, η οποία μου άρεσε πάρα πολύ και θα ήθελα να την ξαναπάρω.

400ml | €2.21
Μύριζε όμορφα, σαν άνθη πορτοκαλιάς, έκανε πλούσιο αφρό με λίγη ποσότητα και καθάριζε σε βάθος τα μαλλιά. Δεν ήταν κατάλληλο για καθημερινή χρήση, γιατί τα άφηνε λίγο ξηρά και αρκετά μπερδεμένα (ειδικά κοντά στις ρίζες). Το έχω αντικαταστήσει με ένα σαμπουάν από την Pantene, αλλά δεν θα είχα πρόβλημα να το ξαναχρησιμοποιήσω στο μέλλον.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου