Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2017

Flashback Favourites | Νοέμβριος 2016!




Τέλειωσα την συγκεκριμένη συσκευασία, αλλά το έχω ξαναπάρει αρκετές φορές από τότε. Παραμένει αγαπημένο αφρόλουτρο!

Τέλειωσα την συσκευασία, αλλά δεν το έχω πάρει ξανά, γιατί ήθελα να δοκιμάσω κι άλλες ενυδατικές σώματος. Σίγουρα όμως, θα το πάρω ξανά στο μέλλον. Παραμένει ένα από τα πλέον αγαπημένα μου προϊόντα σώματος!

Την τέλειωσα, αλλά δεν την έχω ξαναπάρει. Αυτή τη στιγμή έχω πολλές κρέμες χεριών να τελειώσω πριν καν σκεφτώ να αγοράσω καινούρια. Παραμένει αγαπημένη και θέλω να την ξαναπάρω.

Έχω ακόμη την ίδια συσκευασία και το προϊόν δεν έχει χαλάσει ακόμη, οπότε το χρησιμοποιώ. Προτιμώ τα lip balm σε στικ μορφή, οπότε όταν τελειώσει το συγκεκριμένο, δεν σκοπεύω να πάρω ξανά σε βαζάκι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου