Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2017

Flashback Favourites: December 2016!





Έχω ακόμη το ίδιο μπουκαλάκι και εξακολουθώ να το βρίσκω εξαιρετικό για την ενυδάτωση του σώματος! Μυρίζει υπέροχα!


Δυστυχώς, δεν έτυχε να ξαναβρώ δείγμα αυτής της κρέμας και γενικά βρίσκω ότι είναι υπερβολικά ακριβή, για να την αγοράσω.


Εξακολουθεί να είναι ένα λατρεμένο άρωμα, που το φοράω σε ειδικές περιστάσεις γιατί θέλω να το συνδέω με ευχάριστες στιγμές και θέλω να μου κρατήσει όσο γίνεται περισσότερο!


Έχω ακόμη αυτή τη σκιά, την χρησιμοποιώ που και που και εξακολουθεί να μου αρέσει πολύ!


Την έχω ακόμη και εξακολουθώ να βρίσκω την φόρμουλα των σκιών εξαιρετικής ποιότητας και τα χρώματα μου αρέσουν πολύ!

2 σχόλια:

  1. Το λαδάκι της Nuxe είναι από τα πιο όμορφα που έχω δοκιμάσει ποτέ! Επίσης, οι σκιές από ColourPop είναι αγαπημένες :) xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Πλέον βέβαια, με τη νέα κατάσταση στα τελωνεία κ.λπ. δεν με κόβω να παίρνω σύντομα κάτι από Colourpop. Μακάρι να τα φέρουν και στην Ευρώπη!

      Διαγραφή